איך לבנות תוכנית פוסטים למגנוט לקוחות מלינקדאין- עם תוכן אחד בלבד!

איך לבנות תוכנית פוסטים למגנוט לקוחות מלינקדאין- עם תוכן אחד בלבד!

״לוקח זמן עד שרואים תוצאות מפרסום אורגני בלינקדאין״. אני שומעת את זה מלקוחות שמבינים שקידום אורגני זה לא קמפיין ממומן, וגם יוצא לי להגיד את זה לא מעט, כי זה נכון. אבל גם אם תשקיעו בלינקדאין חודשים ושנים, בלי אסטרטגיה נכונה, התוצאות לעולם לא יגיעו. לדוגמא, אתם אתם מבזבזים זמן בפרסום פוסטים שלא נחשפים לקהל שלכם. וזה המשאב הכי יקר. כדי להבין מה מכשיל את הפוסטים שלכם לחצו כאן

אחרי שחקרתי לעומק מה עובד ומה פחות עובד עבורי ועבור לקוחות שלי הבנתי שאם פועלים בשיטה מסודרת, הנותנת מענה לכל הגורמים המכשילים את הפוסטים, קשה מאוד להיכשל.

שלב ראשון

כדי שקידום אורגני יצליח בלינקדאין, צריך לוודא 2 דברים:

1. האם הלקוחות שלכם בלינקדאין?

זאת ניתן לברר בחיפוש מהיר לפי מילות מפתח או לפי הפילטרים של לינקדאין. תוכלו למצוא די בקלות את קהל היעד שלכם, בעיקר אם יש לכם סיילס נויגטור- להדרכת וידאו על סיילס נויגטור, צפו בפוסט:

 

2.האם התחום שלכם מספיק מעניין?

רק כי שהלקוחות שלכם בלינקדאין לא אומר שאכפת להם ממה שיש לכם להגיד. לא מזמן פנה אלי גגן כדי שאעזור לו להשיג לקוחות דרך לינקדאין. הוא רצה לפנות לחברות ניהול הנמצאות בלינקדאין. כדי לייצר אסטרטגיית תוכן אפקטיבית, שאלתי אותו אם הוא חושב שהן ירצו לקרוא על תיקון גגות ועל חומרי בניה. הוא ענה שלא. במקרה הזה שנינו הבנו כי תוכן שיווקי בלינקדאין- אולי יעבוד ואולי לא, אבל יש אפיקים אחרים שעדיפים עבורו.

לעומת זאת , חברות הייטק המשווקות פתרונות לחברות B2B יכולות לספר לדבר על העולם שבו הן עוסקות. כמו לקוח שלי, שותף מייסד בחברה המציעה פתרון דיגיטלי לניהול תהליך האיכות לאישור למוצרים בתחום המדיק,. המציע לקהל היעד פתרונות העוזרים למנוע טעויות אנוש, דגשים כיצד לעבור בהצלחה ביקורות של הFDA וטיפים כיצד להפוך תהליך מורכב של שיתוף פעולה בין הגורמים, לקל ויעיל.

 

שלב שני
בשלב הזה יש להיערך לתנועת הגולשים שתגיע מהפוסטים שלכם בלינקדאין. בהנחה כי במהלך השנים צברתם רשת של קשרים המכילים את קהל היעד שלכם, פעלו אחרי השלבים הבאים:

צרו תוכן אחד, עשוי טוב, מקצועי ומעניין.

ברגע שיש לכם אסטרטגיית תוכן וידוע לכם מה יעניין את קהל היעד, כתבו תוכן אחד בלבד, קצר ואיכותי הנותן מענה לבעיה אחת ספציפית. זה יכול להיות צ׳ק ליסט, ספר אלקטרוני, וובינר, סדרת סרטונים, מאמרים, סקר. עצבו את התוכן והפכו אותו לנעים לקריאה. בתוך התוכן הזה שתלו לינקים למאמרים אחרים שכתבתם בלינקדאין או באתר שלכם שיובילו את הגולשים המתעניינים לעוד מידע. בנוסף, שתלו לינק ליומן פגישות כמו Calandly והזמינו את הקוראים לפגישת דמו חינם או התנסות מתנה.

בנו מגנט לידים.

לאחר שכתבתם ועיצבתם תוכן קצר ומעניין עבור הקהל שלכם, עכשיו אתם צריכים לבנות דף נחיתה (squeez page) שמטרתו לשכנע את הגולשים להשאיר פרטים תמורת תוכן איכותי בחינם. בדף הנחיתה בקשו את הפרטים הבאים: אימייל, שם פרטי, שם משפחה, שם חברה ולינק לפרופיל הלינקדאין. נכון, יש כאן יותר מדי פרטים לבקש. אבל אנחנו רוצים רק גולשים שמוכנים להשאיר פרטים כי אנחנו הולכים ליצור איתם קשר בלינקדאין!

שלב שלישיֿ

צרפו לכל פוסט לאותו דף נחיתה.

זה הזמן להמיר את רשת הקשרים שצברתם בלינקדאין ללידים. כתבתם תוכן איכותי, עיצבתם אותו כך שיהיה מעניין לקריאה, בניתם דף נחיתה, עכשיו הגיע הזמן לייצר תנועה לעמוד. כדי לייצר טרפיק לעמוד תצטרכו לכתוב פוסטים במהלך החודשים הקרובים- לפחות פעמיים בשבוע. בכל פוסט, הדגישו יתרון אחר שהקהל ירוויח אם ילחץ על הלינק ויוריד את התוכן. בנוסף, תוכלו לקחת משפט או פסקה ממה שכבר כתבתם, ולהדביק אותה בפוסט שלכם כדי לקדם את התוכן. בגלל שלינקדאין חושף כל פוסט בממוצע רק ל10% מהקונקשנים שלכם, חשוב שתמנעו מהטעויות הבאות

פנו שעה בשבוע וצרו קשר עם הלידים.

אם דף הנחיתה שיצרתם מספיק ממוקד ומשכנע, והעלתם פעמיים בשבוע פוסטים המפנים לאותו עמוד, אתם כבר אמורים לקבל כמות יפה של לידים. זכרו, חברות b2b לא צריכות כמות מאסיבית של לידים, אלא כמות קטנה של לידים איכותיים באופן קבוע ומתמשך, מספיקה כדי להגדיל את הרווח. ֿכעת, לקחו את הלידים שקיבלתם, ויום יומיים לאחר שהשיארו פרטים, חפשו באופן ידני את הפרופיל שלהם. זוכרים שביקשנו לינק לפרופיל הלינקדאין? או באמצעות עמוד החברה שגם ביקשנו בטופס. שלחו להם את ההודעה הבאה:

״היי (שם פרטי) רציתי להודות לך שהורדת את הצ׳ק ליסט שלי (שם המדריך) והייתי שמח לדעת אם הוא הועיל לך״.

לאחר שענו לכם, פתחו שיחה לגבי הצרכים הספציפיים של אותו לקוח.

מכאן הדרך ליצירת שיחתם זום קצרה מתמיד- הוא השאיר פרטים באתר, קרא את התוכן שלכם וקיבל מכם פנייה יזומה בלינקדאין. זה הפאנל קצר וממוקד שיהפוך כל פוסט שלכם למגנט לידים.

אחרי שהבנו את האסטרטגיה מאחורי כל פוסט, איך בכלל מפרסמים פוסט בלינקדאין כדי להגיע לרמת חשיפה גבוהה כדי למשוך לקוחות לדף הנחיתה? לחצו כאן למדריך לקידום אורגני בלינקדאין

רוצים שאנהל לכם את הלינקדאין?


Leave a Reply

Your email address will not be published.