איך להפוך צופה בפרופיל הלינקדאין ללקוח- מדריך אסטרטגי

איך להפוך צופה בפרופיל הלינקדאין ללקוח- מדריך אסטרטגי

יש המון מומחי לינקדאין שיתנו לכם עצות טובות וחכמות כיצד להפוך את הלינקדאין למכונת לידים משומנת. אז למה כדאי לכם לקרוא את המדריך הזה? קודם כל, תמיד טוב ללמוד מידע שאולי לא ידעתם לפני, ודבר שני, זהו מדריך למתקדמים שמסתכל על התמונה הגדולה. אני מרכזת את המידע כאן אחרי שעשיתי טסטינג לעשרות לקוחות ובדקתי מה עובד יותר ומה פחות.

לפני שנתחיל ללכלך את היידים, נבין באילו מצבים לקוחות פוטנציאלים יכנסו לפרופיל?

  • כשנשלח הודעה ללקוחות- הם יביטו לנו בפרופיל
  • כשניצור קשר בעולם הפיזי עם לקוחות- בסבירות גבוהה יבדקו אותנו בלינקדאין
  • כשלקוחות פוטנציאלים יחפשו אותנו בשורת החיפוש בלינקדאין- הם יכנסו לפרופיל
  • כשיחפשו את השם שלנו בגוגל- פרופיל הלינקדאין שלנו יעלה בעמוד הראשון
  • אם צירפתם קישור למייל או באתר (מומלץ ביותר)

קחו את זה בחשבון כשאתם כותבים את הפרופיל וחשבו על כל ההזדמנויות שפספסתם עד עכשיו להמיר "מבקרים" בפרופיל ללקוחות. כשלקוח פוטנציאלי נכנס, סטטיסטית, הוא לא ישאר יותר מ 8 שניות ברפרוף על הפרופיל שלכם. לכן הוא צריך להיות מנוסח מדויק וברור. מי שנכנס לפרופיל צריך לדעת בהרף עין, מי אתם ואיך אתם יכולים לעזור לו.

פרופיל הלינקדאין הוא כמו עמוד נחיתה. והמטרה בעמוד נחיתה היא אחת ויחידה:

להניע לפעולה!

אבל איזו פעולה? יש אנשים שחושבים שמטרת הפרופיל היא להניע למכירה. זה לא נכון. המטרה של פרופיל הלינקדאין היא להעביר את הלקוח הפוטנציאלי שלב בפאנל השיווקי. לפני שהוא נכנס לפרופיל הוא היה בשלב המודעות, ולאחר שצפה בפרופיל שלכם הוא אמור לעבור לשלב העניין. למעשה המטרה שלכם היא לא להפוך את הצופה בפרופיל ללקוח, אלא לנצל את  8 השניות שהוא צופה בכם, כדי להפוך אותו מ"לעולם לא אקנה" ל"וואלה, מעניין"

איך עושים את זה?

יש הרבה שיטות שיווק ושכנוע שמדברות על בריחה מכאב וחתירה להנאה. אבל כל זה לא ישנה אם הפרופיל שלכם לא יהיה נעים לקריאה, לכן קבלו כמה עקרונות מנחים לפרופיל ממגנט:

  • הטקסט לאורך הפרופיל צריך להיות נעים לקריאה- זכרו יש רק 8 שניות. שימו דגש על כותרות, אותיות רשיות, חלוקה לפסקאות, אימוג'י, וטקסט קריא ולא מסובך
  • הפרופיל צריך לבלוט -גם מבחינה ויזואלית, וגם מבחינת היתרונות שלכם. צרפו מדיה לכל חלקי הפרופיל, לכו לפרופילים של מתחרים פעילים ותראו איזה יתרונות יש לכם ביחס אליהם
  • לכל חלק בפרופיל יש מטרה, והיא להוביל לחלק הבא. הטייטל צריך להיות מסקרן כדי להיכנס לפרופיל, ויוביל לקריאת ה"אודות", שצריך להוביל לניסיון התעסוקתי, ומשם להמלצות וכו.
  • בכל חלק בפרופיל נסו לשלב מילות מפתח , כי כמו בגוגל, גם לינקדאין סורק את הטקסט ולפי מילות המפתח (ולפי עוד פרמטרים) יקדם אתכם בתוצאות החיפוש

 

אם גם אתם רוצים שיחת יעוץ של 20 דק' בשיתוף מסך, מוזמנים לשריין כאן (מהרו השבוע כבר כמעט מלא):

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.