3 טעויות בקידום ממומן בפייסבוק, והצעה שלא תוכלו לסרב לה

3 טעויות בקידום ממומן בפייסבוק, והצעה שלא תוכלו לסרב לה

אם אתם רוצים לשפר את יחס ההשקעה שלכם על קידום ממומן בפייסבוק, המאמר הזה בשבילכם.

קמפיין טוב בפייסבוק שמצליח להביא לידים איכותיים הוא שילוב של ניסיון, אמנות וניתוח נתונים.

הרבה לקוחות מגיעים אלי מתוסכלים שכבר עשו קמפיינים בעבר שלא עבדו וכבר ויתרו על פייסבוק כי הם לא רוצים לשפוך כסף. ואני מבינה למה. כשהמפרסמים מבטיחים תוצאות ובפועל כלום לא קורה נוצר תסכול ובלבול. אולי הבעיה היא בפרסום בפייסבוק, זה לא רלוונטי למוצר שלי. אז אני רוצה לעזור לכם לראות אם זה נכון. מניסיון, פייסבוק הוא הכלי היעיל ביותר להביא לידים גם לחברות B2B למה?

  1. כי כל הלקוחות שלכם נמצאים שם.
  2. פייסבוק כל יום משתפרת ומשפרת את מערכת המודעות שלה ומאפשרת למפרסם להגיע לקהלים מדויקים שמורידים את עלויות הפרסום.

השאלה היא כמה יעלה לנו כל ליד, והאם בכלל שווה להשקיע ביצירת לידים. בתעשיית B2B ליד יכול לעלות יותר מהרווח מהמוצר. עלות לליד אכן יכולה להשתנות בהתאם למחיר המוצר. אבל יש עוד דברים שמשפיעים על עלויות הפרסום. ולפעמים לא צריך לוותר על הקידום לגמרי או להוריד את עלויות השירות או המוצר שלנו. אפשר לבדוק אם גורם אחר מונע מהקמפיין להצליח. ישנן הרבה טעויות שמפרסמים עושים שמעלים את מחיר הקמפיין.

  1. מטרה לא מתאימה. פעם האסטרטגיה של הרבה מפרסמים הייתה ליצור אינג'ייג'מנט בפוסט ואז לבנות קהל ולעשות קמפיין המרות או לידים כי זה מוזיל את העלויות לפנות לקהל "חם". והיום זה כבר לא נכון כי פייסבוק יודע איזה קהל יותר נוטה להמיר ולכן גם אם תקבלו מלא תגובות, זה לא אותו קהל שכדאי אחר כך לטרגט אותו שוב.

 

  1. טרגוט לא נכון. קהל יכול להיות צר מדי או רחב מדי (תתפלאו רוב המפרסמים דווקא מפרסמים לקהל צר מדי) צריך לבדוק קהלים שונים, לא רק תחומי עניין. אפשר ורצוי לטרגט לקהלים של מתחרים . יש אופציה לטרגט קהל אוהדים לעמוד של מתחרה.

 

  1. מודעה/קריאטיב לא נכונים. גם למודעה חשוב לעשות טסטינג בתוך כל קהל לבנות מספר קריאטיבים שונים כדי לבדוק מה עובד על איזה קהל. הקריאטיב עצמו מורכב מטקסט+ויזואל. הטקסט צריך להיות בנוי מקופירייטינג משכנע אבל לא מוכר כי אנחנו בכל זאת ברשת חברתית שהלקוחות שלנו גולשים לא במטרה לקנות אלא במטרה לקבל ערך. פנו לקהל יעד בתחילת המודעה, דברו על הכאבים של הלקוחות והציעו הצעה תקפה לזמן קצוב בלבד.

והויזואל גם צריך להעניק ערך. עדיף לשים סרטון כמובן. סרטון + טקסט אבל אם בחרתם בתמונה, אז שימו טקסט על התמונה כי אז הסיכויים שיקראו את הטקסט גבוהים יותר.

אם זה נראה לכם כמו הרבה מאוד מידע, זה רק קצה הקרחון. זו מיומנות נרכשת, ונדרשת הרבה התעסקות סביב הנושא כל הזמן לנתח את התוצאות ולשנות בהתאם. אם יש סוכנות שמפרסמת עבורכם, אתם בטח סומכים עליה שתבדוק את כל הנתונים ותעשה את השינויים הנדרשים. במידה ואתם חושדים שלא, או סתם רוצים לוודא שאתם לא זורקים כסף, אני מציעה לבדוק זאת עבורכם ללא עלות.

עשר חברות בלבד יקבלו ממני סקירה עבור קמפיין 1 שרץ לפחות חודש

מה זה אומר? אכנס למנהל המודעות שלכם ואבדוק איזה חלק ניתן לשפר, או שאספר לכם כמה הקמפיין מוצלח או פשוט לא רלוונטי עבור המוצר שלכם.

שלחו לי הודעה לוואטסאפ: בדקי לי את הקמפיין.

אפשר גם לשלוח לי צילומי מסך ולעשות זאת בדיסקרטיות מלאה.

זו הצעה מדהימה. אני הולכת לעבוד קשה מאוד כדי להחזיר לכם את האמון בפייסבוק ובקידום ממומן. אין לי הרבה זמן בין הלקוחות אבל אני מבטיחה לנתח 10 קמפיינים של 10 חברות שמעוניינות לשפר את עלויות הקמפיין. ולהביא עוד לקוחות בפחות תקציב.

שלחו לי הודעה עכשיו כדי לשריין את המקום שלכם👇

Leave a Reply

Your email address will not be published.