3 שלבים לשליחת הודעות בלינקדאין שיובילו לפגישות בעולם האמיתי

3 שלבים לשליחת הודעות בלינקדאין שיובילו לפגישות בעולם האמיתי

אם הגדלתם את רשת הקשרים שלכם לאנשים שיכולים להיות לקוחות שלכם, מעולה! אבל מה עכשיו? זה לא מספיק רק לבנות רשת קשרים. אחד היתרונות הכי משמעותיים בלינקדאין היא האפשרות לשליחת הודעות בחינם, באופן הרבה יותר ממוקד ומקצוע מכל פלטפורמה אחרת. יש שם כל כך הרבה מידע מקצועי, כך ששליחת הודעה היא לא ירייה באפילה אלא באמת אפקטיבית עבור העסק שלכם. אם בניתם פרופיל של הלקוח האידיאלי שלכם, אז אתם יודעים באיזו תעשייה הוא פועל, באיזה חברה ואפילו תוכלו לטרגט לפי חברה שעבד בה בעבר.

אלו כל אופציות החיפוש החינמיות. יש לציין שאפשר לקנות מנוי לsales navigator  ב80$ לחודש ושם תוכלו לחפש אנשים גם לפי גודל חברה ולשלוח הודעות לאנשים שלא באנשי הקשר שלכם

לאחר שמצאתם את אנשי הקשר הרלוונטיים והצעתם להם חברות אפשר להתחיל בשליחת הודעות אישיות.  המטרה של שליחת ההודעות היא לא מכירה, אלא בניית מערכת יחסים שתוביל לפגישה מחוץ לעולם הוירטואלי. שם הסיכוי למכירה הוא גבוה הרבה יותר.

לפני שליחת ההודעות נבצע 2 שלבים שיכולים להיות ההבדל בין יצירת קשר מניב, לבין בזבוז הזמן שלכם:

1. בחרו את השולח הנכון, בעל פרופיל ממגנט

ברגע שתפנו ללקוח פוטנציאלי, הוא מיד יכנס לפרופיל שלכם כדי לראות מה יוצא לו מהקשר איתכם. והאם באמת תוכלו להועיל לו . השולח צריך להיות אדם מוסמך, שיגרום לקהל היעד שלכם לבטוח בו, והפרופיל צריך לשקף את זה. פרופיל לינקדאין ממגנט, זו אמנות, לא אינטואיציה. חשוב שהפרופיל לא יראה כמו העתק הדבק של קורות החיים, אלא ישקף את התועלות של המוצר או השירות שלכם עבור הלקוח האידיאלי.

למידע נוסף על יצירת פרופיל ממגנט לחצו כאן

2. בדקו כיצד אתם דומים

רוברט צ'אלדיני, אבי תורת השכנוע מצא שאחד מתוך 6 סודות השכנוע הוא שאנשים נמשכים לאנשים שדומים להם. כדי לבנות מערכת יחסים, בדקו את הפרופיל של הלקוח הפוטנציאלי וחפשו מכנה משותף. אולי למדתם באותה אוניברסיטה, או עבדתם באותה חברה בעבר. חפשו מה יכול ליצור את העניין הראשוני. אם אין מכנה משותף, בדקו את הפעילות שלו (ניתן לבדוק את זה בפרופיל בקלות תחת קטגורית ACTIVITY) ראו לאילו פוסטים הוא עושה לייק, אילו פוסטים העלה, אילו מאמרים הוא פרסם. כל מידע כזה יכול לתרום לנו ליצור "כימיה" עם הנמען.

לאחר שאספנו "מודיעין עסקי" אפשר להתחיל לשלוח הודעות כמו תותחי לינקדאין אמיתיים.

אסטרטגיית "לא באתי למכור כלום"

1. לתת לפני שמקבלים

פניה אפקטיבית היא פניה שבונה מערכת יחסים. עיקרון נוסף לפי תורת השכנוע של רוברט צ'אלדיני הוא הדדיות. לכן בהודעה הראשונה, לא רק שלא נמכור לאיש הקשר דבר, נציע לו עזרה. תחילה נפנה לאיש הקשר בשמו, ונציג את עצמנו ממש בקצרה. לאחר שסקרנו את הפרופיל, אז אנחנו יודעים אם יש לנו מכנה משותף. נציין שלמדנו ביחד באותה אוניברסיטה או שעבדנו יחד באותה חברה ונגיב על מאמרים שפרסם. באותה הודעה נציע לו סיוע, בין אם זה הכרות עם אנשי הקשר שלנו, או כל דבר אחר שנוכל לעזור. להודעה אישית כזו, כל אחד ישיב לכם. רובם יסתכלו בפרופיל שלכם כדי לבדוק אם מה שאתם מציעים רלוונטי עבורם וחלק פשוט ישלחו הודעת ברירת המחדל של שליחת אימוג'י 👍. בשלב הזה לא לצפות שהנמען יבקש "לקנות" את מה שאתם מציעים בהודעה הראשונה

2. לשלוח תוכן בעל ערך

אנחנו רוצים לפתח מערכת יחסים ולכן בהודעה השניה והשלישית נשלח לנמענים שלנו תוכן שיעניין אותם. רצוי שיהיה תוכן מקורי שלכם, אך לא בהכרח. כל תוכן שמקדם אותם צעד אחד קדימה לכיוון היעד שאליו הם רוצים להגיע, יסייע ב"חימום הקשר". שלחו מדריך חינמי להורדה, הזמנה לאירוע, סטאדי קייס, לינק לבלוג, וובינר מעניין בתחום או מחקר לגבי יעילות המוצרים בקטגוריה שלכם. זכרו, אנחנו עדיין לא מוכרים שום דבר. אם זה נשמע לכם כמו הרבה עבודה, אז זה כך רק לגבי ההודעה הראשונה. הפעם תוכלו לשלוח במקביל הודעות ל-50 איש ביחד את התוכן שלכם ולחסוך זמן.

לסרטון המראה כיצד לשלוח הודעות למספר אנשים במקביל:

3. שלב "היציאה מארון הלינקדאין"

אחרי ששלחנו לפחות 3 הודעות בהם השקענו בקשר- הודעה ראשונה של היכרות, בשניה ובשלישית שלחנו מידע מועיל, הקשר התחזק. זה הזמן להוציא את הקשר עולם האמיתי(יהיו אנשי קשר שיגידו לנו שהתוכן שלנו לא רלוונטי עבורם וזה בסדר, באנו לתת ערך, לא "למכור" נפנה את האנרגיות לאנשי קשר יותר רלוונטיים). אחרי שבנינו את הקשר הראשוני, הרבה מאנשי הקשר שפנינו אליהם יחזרו אלינו, ויגלו עניין בפוסטים שאנחנו מעלים. הם הלקוחות הפוטנציאלים הרלוונטיים שלנו. חלקם יתעניינו מיוזמתם כיצד אתם יכולים לעזור להם, וחלקם צריכים עוד דחיפה. בשלב הזה נשלח להם עוד הודעה, בה נציע להיפגש כדי לבדוק אם נוכל לעזור ללקוח הפוטנציאלי. חשוב לפנות בצורה אפקטיבית כך:

👈דברו בתועלות ולא על צד הטכני של המוצר או השירות שלכם. ואיך אתם חושבים שהוא יכול לעזור

👈ספרו ללקוח למה כדאי לו לבחור בכם על פני המתחרים ומה הבידול שלכם. אם אתם מוכרים שירותים פיננסים והלקוח שלכם מתחום הנדלן, מה הפתרון המותאם עבורו שאף אחד אחד לא יציע לו

👈שלחו לו הצעה שלא יוכל לסרב לה. פגישה אצלו במשרדים, בשעות שנוחות עבורו, הזמינו אותו לכנס שבו יוכל להרוויח מנטוורקינג ומידע מועיל

👈לבסוף, צרפו לינק לאתר, לינק ללוז הפגישות שלכם או לעמוד נחיתה

גם כאן אנחנו עוד לא מוכרים כלום. המטרה היא להוציא את הקשר מהלינקדאין לעולם האמיתי וכך להגדיל את הסיכויים לסגירת עסקה או ליצירת שיתופי פעולה. הציעו שיחת יעוץ, או פגישת היכרות.

כמה כוכביות למי שעוד לא התעייף מלקרוא:

***הודעה שלא עולה על 1,000 מילה, תגדיל את הסיכויים שהנמען יקרא את המסר שלכם.

***דברו במייל כפי שהייתם מדברים בשיחה אמיתית. צרו הזדהות ורגש.

***כדאי לצרף מילים עוצמתיות כגון: הזדמנות , הזמנה אישית, נבחרת לקבל.

***במשך כל התקופה, העלו תוכן רלוונטי עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם וחזקו את מעמדכם כמומחים בתחומכם

אשמח לשמוע מכם הצעות נוספות ליצירת קשר בלינקדאין או לשמוע אם השתמשתם בשיטה ואיך זה עבד לכם

Leave a Reply

Your email address will not be published.