בלוג

Home / בלוג
למה עסקים מצליחים בלינקדאין?

למה עסקים מצליחים בלינקדאין?

לינקדאין בולטת ביכולת שלה ליצור אווירה עסקית, בדומה לכנס שבו אלפי לקוחות פוטנציאלים שלכם משתתפים כל יום. אם יש לכם עסק הפונה לעסקים, זהו המקום בשבילכם, וכל דקה שאתם לא שם, הכסף נשאר על הרצפה.

קרא עוד
איך להפסיק לשמוע "יקר לי"

איך להפסיק לשמוע "יקר לי"

ההתנגדות "יקר לי" היא לא האמת. ההתנגדות הזו מסמלת שלא העברנו את הלקוח תהליך שבו הוא מבין כמה ערך נוכל לתת לו. אנחנו מאמינים שהגענו לעולם כדי להעניק ערך, ואם ניתן מספיק ממנו גם ישלמו לנו בהתאם. קראו על ההתנגדות האמיתית ועל השיטות להפוך את הקערה על פיה

קרא עוד
15 מאפיינים של דור ה-Z, שיעזרו לכם לשווק יותר טוב לדור שאחרי המילניאלס

15 מאפיינים של דור ה-Z, שיעזרו לכם לשווק יותר טוב לדור שאחרי המילניאלס

הכירו את הילדים החדשים בשכונה- דור הZ, המכונה גם פוסט מילניאלס, ו- iGeneration אם תמשיכו להתעלם ממנו אתם משאירים כסף על הרצפה.
כדאי להכיר טוב את הצרכים והרצונות שלהם, הנקודה השישית יעילה במיוחד לבעלי מותגים באינסטגרם וביוטיוב

Read More
איך להפוך לקוח זר לאיש המכירות הכי טוב שלנו ב-8 שלבים

איך להפוך לקוח זר לאיש המכירות הכי טוב שלנו ב-8 שלבים

מי זה איש המכירות הכי טוב שלנו? זהו לקוח שכל כך שמח שהכיר אותנו, שהוא רוצה לא רק להמליץ עלינו, אלא להיות המפרסם שלנו ולקחת חלק פעיל בשיווק המותג. הוא מאמין ששינינו לו את החיים לטובה, בדרכים כל כך משמעותיות שהוא רוצה להשיב לנו טובה.

Read More
הכירו את הנאנו-טלרס, מספרי הסיפורים החדשים שלכם

הכירו את הנאנו-טלרס, מספרי הסיפורים החדשים שלכם

זוכרים שפעם היו פרזנטורים? פשפשו בזכרון לתקופה שבה השקיעו מיליונים בקמפיינים עם מפורסמים שהמליצו ב"אמינות" על המוצר? ג. יפית  שלקחה את הקוסנפט הכי גבוה שאפשר, קצרה את הפירות. אך עידן וואן סלב פיטס אול, נגמר, והחלו שגרירי מותג.

Read More